تحولات لبنان و فلسطین

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از افزایش ۵/۵ برابری اعتبارات اختصاص داده شده به شوراها و دهیاری های استان خبر داد.

افزایش ۵/۵ برابری اعتبارات شوراها و دهیاری های خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، محمد حسین علی نیا در گردهمایی شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت:این افزایش 5/5 برابری اعتبارات در 20 ماه گذشته رخ داده و این درحالیست که در 7 سال گذشته چنین اعتباراتی اختصاص نیافته بود.
وی ادامه داد:بیان این آمار و ارقام تنها برای انعکاس در رسانه ها نیست بلکه به اندازه کافی مستندات در این خصوص وجود دارد.
علی نیا خاطرنشان کرد:البته تاکنون تنها اعتبارات به شهرداری ها و دهیاری ها تزریق نشده بلکه آنها از امکاناتی همچون قیر رایگان و ماشین آلات و سایر تجهیزات مورد نیاز نیز بهره مند شده اند.
وی در ادامه توضیح داد: به رغم سختی ها و کمبود منابع مالی کشور، دولت یازدهم کمک های بی سابقه و قابل توجهی به شهرداری، شوراها و دهیاری ها داشته است.
علی نیا شوراها را نزدیکترین جایگاه به بدنه اجتماعی دانست و گفت:حتی در دورترین نقاط کشور مردم شوراها را انتخاب کرده اند تا برای پیگیری انجام امور خود در تمام زمینه های مختلف نمایندگانی داشته باشند.
وی تصریح کرد:شوراهای اسلامی شهر و روستا نمود عینی و ملموس حضور مردم بوده که صرفا با انتخاب اعضای شورا کار آنها به اتمام نمی رسد.
علی نیا ادامه داد:بلکه با استمرار این ارتباط و تعامل می توانند خواسته های به حق مردم را به گوش مسولان برسانند لذا این ارتباط باید مستمر و دوسویه باشد.
علی نیا افزود:آموزش شوراها برای آگاهی از قوانین و مقررات و توجه به موضوع پژوهش برای انجام کارهای عمده مدیریت شهری نیز حائز اهمیت است.
وی در پایان اظهار داشت:گامهای مثبتی جهت رشد و توسعه در شوراها و شهرداری ها برداشته شده که امیدواریم از هیچ تلاشی جهت خدمت رسانی به مردم دریغ نشود.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.